We’re flying high!

26 augustus 2023 - Bangkok, Thailand

Het zit erop. We zijn nu ons laatste uurtje aan het rondhangen op het vliegveld, hangen ja want het was veel te vroeg vanochtend maar de paspoortcontroles duren hier heel lang dus ‘t moest wel.

IMG_1502IMG_1501IMG_1500Maar nog een kleine terugblik op gisteren! Levi wilde nog graag naar de little animal garden. Daar hebben ze namelijk capybara’s en als hij iets cool vind dat is t een selfie met een capybara achtig beest. IMG_1424
Natuurlijk hadden ze ook heel veel andere dieren die je mocht aaien, vasthouden en voeren. Zoals stokstaartjes, kippen, schildpadden, eenden, papegaaien, mevr bambi, en een kangoeroe! IMG_1449 IMG_1442IMG_1443IMG_1436IMG_1434IMG_1430

IMG_1415

We hebben ook nog een engelstalige escape room gedaan. Maar helaas zijn we maar tot 85% gekomen. Het was natuurlijk ook een moeilijke opgave met ons 2tjes, en vooral lollig om te zien hoe Levi diverse malen plat op de grond ging liggen “ik snap het niet….” Uhh levi niet chillen en en stressen maar zoeken en proberen haha!

B3C3B7CE-5154-41F7-8426-85677D9C28FE

En natuurlijk was het nog tattoo time. Vooraf was al veel besproken dus het ontwerp lag eigenlijk al klaar op een paar kleine aanpassingen na! Levi mocht niet mee om mij “te zien pijn lijden” maar ach ze hadden er een arcade game apparaat staan 😉.

C6FEF9B9-17AA-4E0F-A70C-538FDFD7AB19IMG_1454

Bloed is goed, pijn is fijn 😉! Maar die pijn viel gelukkig ook wel reuze mee!  Het was een zit van 2,5 uur maar wat ben ik er trots op! Het idee van deze tattoo was er zoals velen weten al best lang, maar om deze tattoo nu hier te kunnen zetten ( natuurlijk al maanden terug een plekje gereserveerd bij de beste tattooshop van Bangkok) was helemaal een mooie afsluiting van onze trip naar Thailand, en heeft des te meer betekenis! 😍

IMG_1490

Nou dit was onze Thailand Story, thanx voor het lezen en voor alle lieve reacties!

Byebye people, tot snel, dan kunnen we jullie weer in het echt bijpraten, vervelen, irriteren, jaloers maken of effe lekker knuffelen 😜✈️🖐️

IMG_1510

1. Massen koehoorn Akke:
    26 augustus 2023
    Fijn dat jullie weer naar huis komen tot snel liefs van ons
  2. Savelkoul Petra:
    26 augustus 2023
    Wat n prachtreis 🤩 en nu naar huis met supermooie herinneringen 😍
  3. Patricia:
    26 augustus 2023
    Geweldig om te lezen!! Goede vlucht alvast😘