Einde strandvakantie; back to the big city

23 augustus 2023 - Ko Samui, Thailand

As we speak zitten we weer in de ferry terug naar het vaste land om vanuit sura thani Airport om 16 Uur ( thaise tijd) weer terug naar bangkok te vliegen. Voor ónder andere mijn tattoo, nog wat shopping , chinatown verkennen enz!

IMG_1245 IMG_1243

Maar booh wat was het heerlijk om Hier even een weekje een strand vakantie te hebben. Even niet  vroeg opstaan voor excursies of verder te reizen, maar gewoon lekker ongeneerd uitslapen 😇.

IMG_1210 47387226-D1A0-4740-A30F-5AAEA99E0E8A IMG_1113

Koh samui stond echt in het teken van relaxen! Strandjes zien, af en toe wat cultuur bekijken en diverse mooie views en ohja een vuurshow! En af en toe een mojito of pina colada 😉🏝️😍

IMG_1134

IMG_1074IMG_1072

IMG_1079

IMG_1246 IMG_1249

Een BiG thanx naar de Hollandse eigenaar voor het fijne verblijf @ secret garden hotel! Levi zal het wel raar vinden om morgen op te staan zonder vlekkie ( de hond) te zien op ons terras. 🙈😅

IMG_1098 IMG_1106 IMG_1107

1. Vanessa Klebach:
    23 augustus 2023
    Gaaf hoor al die prachtige verhalen en foto's. Memories for life:-).. Goede reis terug!!!
  2. Aniek Koehoorn:
    24 augustus 2023
    Inderdaad zoonlief en ik vergeten dit nooit meer, zo amazing!!
  3. Aniek Koehoorn:
    24 augustus 2023
    Zit stiekem al meer wereldreisjes te plannen haha, zo leuk saampies!
  4. Roland:
    23 augustus 2023
    Leuke update weer! Ben benieuwd naar de tattoo...
  5. Aniek Koehoorn:
    24 augustus 2023
    Thanx! Tomorrow,…. En later zul je hem vast ook nog wel in ‘t echt zien 😉!
  6. Rachelle:
    23 augustus 2023
    Super leuk om je verhalen te lezen. Komen weer heel veel leuke herinneringen naar boven hihi. Nog veel plezier in Bangkok.. genoeg te zien en te doen. Fijne reis terug alvast.
  7. Aniek Koehoorn:
    Thanx! Leuk dat je meeleest! 😘