Really?! Just a few days?!!!

24 augustus 2023 - Bangkok, Thailand

We zijn weer terug in bangkok…

ongenuanceerd kan ik letterlijk zeggen, de stad waar t soms zo lekker ruikt, en soms je bijna over je nek gaat. De stad waar je continu die straatpolitie op hun ***fluitje hoort blazen !

We zijn begonnen ( en trouwens ook geëindigd) via de hop on en hop off watertaxi, deze stopte bij de grand palace. Voor Levi geen must maar ey, we zijn er nu toch ik zou spijt hebben als ik niet kort een rondje deed! Audiotour etc niet noodzakelijk maar ik wil wel alles zien.

IMG_1275 IMG_1276 IMG_1373 IMG_1341 IMG_1342

Overigens verblijft de koning tegenwoordig in een ander paleis op 15 min afstand in bangkok ( socializing levert een hoop info op haha). Maar als de koning komt wordt alles dus afgezet en ben je niet welkom. Echter hij komt niet vaak hoor…

IMG_1313 IMG_1332 IMG_1323 IMG_1310 IMG_1281

En weer verder, eerst naar t lumpini park ( met de tuktuk) daar schijnen Varanen te zijn( lijkende op hagedissen/ krokodillen/ waterslangen)  en normaliter negeren ze mensen .. nou haha ik heb me in bangkok ( trouwens in heel Thailand nog nooit zo wantrouwend gevoeld!) Overal voelde t okee maar daar haha met  wilde beesten,  no thanx! So back 2  mbk ( again) en in chinatown!

IMG_1349 IMG_1345 IMG_1344IMG_1359IMG_1355  IMG_1358

En ohja Levi zei dat als ik een tattoo laat zetten morgen, hij dat ook mag. Nou hier is alles mogelijk! Dus vanavond kreeg hij zijn Henna tattoo 😉🤓😇. Ik ben best gek maar ey niks blijvends dohhh😉.

IMG_1377 IMG_1379

Morgen ben ik aan de beurt! Spannend joh!!☺️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade