Bijna….

3 augustus 2023 - Sittard, Nederland

Damn nog maar 2,5 uur werken en dan begint de vakantie. En inpakstress want ja haha tuurlijk moet ik alles nog inpakken 🫣😅.

Maandag is het zo ver!
Yes dan gaan we een zelf uitgestippelde mini rondreis door Thailand doen samen! Ik en zoonlief)! En wat een leuke reacties hebben we al gehad, variërend van mag ik mee ( heul vaak), tot cool joh, dat jij t durft als alleenstaande moeder daar heb ik respect voor, tot alle grappen over waarom mannen gaan en de ladyboys ( haha collega zei vandaag op bezoek bij: chicks with dicks) . Ohja een collega vroeg of ik eetbare insecten wil mee terug nemen voor hem? Wtf haha dat is toch sowieso niet eetbaar ( lijkt me ieuwl) 🙈😅…

Nouja haha verrassing wij gaan niet naar Thailand voor die onzin! Wij gaan gewoon cultuur opsnuiven, de jungle in, bridge over kwai bezoeken, vaak t strand zien en ‘t diepe en onbekende induiken en MEGA genieten!! Waarom? Omdat het kan 😉

Via deze site zal ik proberen jullie op de hoogte te houden daar waar we met onze  thaise simkaart internet hebben!

Groetjes van ons 👋

#tobecontinued

IMG_3915

1. John Dijks:
    3 augustus 2023
    Veel plezier en amuseer je. Dik verdiend
  2. Aniek Koehoorn:
    10 augustus 2023
    Thanx, en inderdaad dik verdiend en nodig 😊😊
  3. Anita Pluis:
    3 augustus 2023
    Geniet ervan en veel plezier 😘
  4. Aniek Koehoorn:
  5. Kim Frijns-Bovendeerd:
    3 augustus 2023
    Geniet van deze bijzondere reis die jullie samen gaan maken. 😘
  6. Aniek Koehoorn:
    Have fun
  9. Aniek Koehoorn:
  10. Kaatje:
    5 augustus 2023
    Yessss! Droomreis om nooit te vergeten. Ik ga je zeker volgen! Groetjes vanaf onze rondreis wat dichter bij huis (Tsjechië)
  11. Aniek Koehoorn:
    10 augustus 2023
    Thanx lieffie! Na deze trip snel weer eens afspreken!
  12. Massen koehoorn Akke:
    5 augustus 2023
    Wij hopen dat jullie de reis van jullie leven krijgen wij gaan jullie zeker volgen veel liefs omefuns en tantie
  13. Aniek Koehoorn:
    Komt goed 😊😊